Hogyan vásárolhatok online pénztárgépeket?

EZ A BEJEGYZÉS TÖBB MINT EGY ÉVE NEM FRISSÜLT, EZÉRT ELKÉPZELHETŐ, HOGY ELAVULTAK
A BENNE TALÁLHATÓ INFORMÁCIÓK. A PÉNZTÁRGÉP TUDÁSBÁZIS AKTUÁLIS KÉRDÉSEIT
IDE KATTINTVA ÉRHETI EL.

Az MKEH legutóbbi döntése miatt tőlünk épp most sehogy. Arról, hogy idáig hogyan rendelhetett cégünktől az alábbi írásból tájékozódhat:

Az NGM legutóbbi rendelete* értelmében az online pénztárgépek megrendelését rögzíteni kell a NAV eBev portálján.

Mivel az oldalon nincs lehetőség szerződéskötésre, vagy fizetésre azt javasoljuk, hogy a webáruházunkban is adjon le a megrendelést, ha cégünktől szeretne vásárolni. Ez azért is hasznos lehet, mert az online pénztárgép beüzemeléséhez számos hivatalos dokumentumot el kell majd juttatnia a címünkre, amit megkönnyít a netes értékesítési felületünk használata.

A cégünk természetesen akkor is felveszi Önnel a kapcsolatot, ha csak a NAV oldalán jelzi, hogy Sam4s pénztárgépet vásárolna és rendelését az üzleteinkben is leadhatja .

Engedélyek


A Sam4s NR-300-as típusú online pénztárgépünk már rendelkezik érvényes forgalmazási és forgalomba hozatali engedéllyel, három másik készülékünk engedélyeztetése pedig folyamatban van.

Mivel adóhatóság csak az érvényes forgalmazási engedéllyel rendelkező modellekre vonatkozó megrendeléseket fogadja el, ezért minden honlapunkon keresztül kötött szerződés az NR-300-as modellre vonatkozik. A webáruházunkban azonban az engedélyeztetés, fejlesztés alatt álló modelljeinkre is adhat le előrendelést, mivel az ügyviteli rendszerünk megjegyzi, hogy melyik készüléket választotta, és a kiválasztott modellt szállítjuk le, amennyiben megkapjuk az ehhez szükséges engedélyeket.

A Sam4s NR-300 -as megtalálható a NAV oldalán is, és ezt a készüléket kell kiválasztania az eBev portálon, ahhoz, hogy teljesíthessük a megrendelését

eBev portál INFORMÁCIÓK


Az eBev a magyarorszag.hu oldalon keresztül, az ügyintézés menüpontra kattintva érhető el, a használatához ügyfélkapus regisztráció szükséges.

A portálon a pénztárgép rendelés menüpontra, majd az új rendelés gombra kattintva választhatja ki, a Sam4s NR-300-as pénztárgépet.

A rendelését a pénztárgép regisztrációs kódjának a megadásával rögzítheti.

A NAV oldalán csupán egyszer lehet felhasználni egy üzembe helyezési kódot, ezért az itt rögzített rendelések törlésére vagy módosítására egy nap elteltével már csak cégünkkel egyeztetve lesz lehetősége.



A rendelés menete a webáruházban


Ha online pénztárgépet szeretne vásárolni a webáruházunkban, válassza ki a vállalkozása számára legmegfelelőbb modellt a pénztárgépeink közül, majd kattintson a megrendelés gombra.

A rendelését az online modellek számára kialakított, egyedi webes felületünkön intézheti majd. A megrendelés során vállalkozásának a legfontosabb adatait; többek közt az adószámát, a bankszámlaszámát és a telephelyének a címét meg kell majd adnia, és bizonyos dokumentumokat, például a pénztárgép regisztrációs számot tartalmazó igazolást, a cégkivonatot és az aláírási címpéldányt fel kell töltenie.

A rendelését rögtön azután felvesszük, hogy megadta a cégadatokat, a dokumentumokat ezért a rendelés leadása után egy későbbi időpontban is csatolhatja majd egy hivatkozáson keresztül, melyet e-mailben küldünk el Önnek.

Az online pénztárgépeinket nettó 25 ezer forintos foglaló megfizetésével rendelheti meg, a webes felületeken leadott rendelését az összeg beérkezése után véglegesítjük. Az online pénztárgépeink bruttó vételára a pénztárgép cseréhez nyújtott 50.000 forintos támogatás összegével csökkenthető.

Szállítás


Kiskasszáinkat a megrendelés sorrendjében szállítjuk, de legkésőbb 2014. március 31.-ig üzembe helyezzük az üzletében. A vonatkozó jogszabályok szerint az online kassza megérkezéséig tovább dolgozhat a hagyományos készülékével.
A GLS szállítás díja nettó 1000 forint lesz, az élesítést pedig nettó 7800 forintért vállaljuk. A készüléket az Ön üzletéhez legközelebb dolgozó partnerünk fogja élesíteni.

Visszamondás


Ha egy olyan modellt választott, melynek az engedélyezése folyamatban van, és a szállítási határidő előtt nyolc nappal sem kap engedélyt, választhatja helyette egy másik engedélyezett modellünket, vagy elállhat a vásárlástól, és ebben az esetben visszautaljuk a befizetett összeget. Engedélyt kapott online pénztárgépeink rendelése esetén, erre nem lesz lehetősége.


KASSZAFIÓK


Online modelljeink segítségével a régebbi kasszák többsége nyitható. A kasszafiókot és a pénztárgépet az üzembe helyezést végző munkatársunk is összekapcsolhatja majd. Az összekötésért egy fél órás vagy legfeljebb egy órás szervizdíjat számolunk majd fel.

ADATKOMMUNIKÁCIÓ


A pénztárgép és a NAV rendszere közötti adatkommunikációt a Telekom szolgáltatáscsomagja teszi lehetővé. Ennek havidíja nettó 1500 forint, a csomag nem tartalmaz belépési vagy túlforgalmazási díjat és hűségidőt sem kell vállalnia a megrendelőinknek. A havidíjat a szolgáltató az üzembe helyezést követően kezdi majd számlázni Önnek. A szolgáltatáscsomagról részletes információkat találhat, ha ide kattint.

ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS


Az adásvételi szerződés letölthető a netes értékesítési felületünkről a rendelés véglegesítése előtt. Kérjük, olvassa el, mielőtt leadja a rendelését.

*A hivatkozás az az NGM 50/2013 (XI.15.) számú rendeletére utal