Hogyan vásárolhatok pénztárgépet? Mit jelent az, hogy üzembe helyezés?

A pénztárgépek forgalmazására és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük komplikáltabb feladat, mint a legtöbb műszaki eszköz megvásárlása.

Annak érdekében, hogy minél könnyebben használatba vehesse a kiválasztott készüléket, összeszedtünk minden fontos információt, amit a pénztárgépeink megvásárlásához, tudnia kell.

SZERZŐDÉSKÖTÉS

A kiskasszák mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért használatukhoz előfizetői szerződést kell kötni valamelyik szolgáltatónál.

Az általunk forgalmazott Sam4s pénztárgépeket kizárólag a Mobil Adat Kft. fix áras adatforgalmi csomagjával együtt rendelheti meg, melynek havidíja nettó 1500 forint. Az előfizetés nem tartalmaz túlforgalmazási díjat és hűségidőt sem kell vállalnia, ha a készülékeink mellett dönt. A szerződést cégünkkel is megkötheti a vásárlás során, tehát ezért külön nem kell majd a szolgáltatót felkeresnie.

ÉLESÍTÉS


Mielőtt elkezdhetné forgalmazni a termékeit a pénztárgépe segítségével, üzembe kell helyeznünk a készüléket. A feladat elvégzésére a törvény kötelezi a cégünket.

A beüzemelés során a pénztárgép memóriájában rögzítjük a vállalkozásának az adatait, az ÁFA köröket, az euró átállás dátumát, valamint dokumentumokat továbbítunk az adóhatóságnak és átadjuk önnek a pénztárgépnaplót.

Az élesítéskor nem csak a kötelező adatrögzítést bonyolítjuk le, a készülékét a vállalkozása igényeinek megfelelően programozzuk. Többek közt az Ön által értékesített termékeknek megfelelő Gyűjtőket rögzítünk a készülék memóriájában, és akár azt is lehetővé tehetjük, hogy egyetlen gombnyomással értékesíthesse a legkeresettebb árucikkekeit.

A Sam4s modellek üzembe helyezését és programozását nettó 10.000 forintért vállaljuk, a beállítási lehetőségekről ezen az oldalon tájékozódhat.

DOKUMENTÁCIÓ

Az élesítéshez és az előfizetési szerződés megkötéséhez az alábbi információkra és dokumentumokra lesz szükségünk:

- cégnév
- adószám
- aláírási címpéldány, vagy a vállalkozói igazolvány
- személyi igazolvány, vagy útlevél

Természetesen a fenti iratok másolata is elegendő. Ha az előfizetői szerződést nem az köti majd meg, akinek az aláírása a címpéldányon szerepel, akkor ezen túl, egy meghatalmazásra is szükségünk lesz, melyhez ide kattintva töltheti le a mintát.

Az utolsó dolog, amit át kell adnia cégünknek a kiválasztott készülék élesítéséhez, az a pénztárgép regisztrációs kód. A számsort adóhatóságtól kell igényelnie, ha új pénztárgépet szeretne beüzemelni az üzletében. Az igénylés módjáról, ezen a linken részletes útmutatót találhat.

A VÁSÁRLÁS MENETE

Az általunk forgalmazott Sam4s modelleket webáruházunkban, budapesti üzletünkben és viszonteladó partnereinknél is megvásárolhatja.

Ha üzletünkben fogja megvásárolni a kiválasztott készüléket kérjük, hozza magával a fenti iratokat.

Amennyiben a webes vásárlás mellett dönt a dokumentumokat és az adatokat a rendelési felületünkön keresztül tudja majd továbbítani. A pénztárgépet akkor is nyugodtan a kosárba teheti és megrendelheti, ha valamelyik iratot még nem szerezte be, mivel az okmányok másolatát, vagy az adatokat a rendelés leadása után is elküldheti a számunkra.

A honlapunkon keresztül megrendelt pénztárgépeket üzembe helyezve juttatjuk el a megadott címre, a készülékek egyedi igényeknek megfelelő programozását webes vásárlás esetén is vállaljuk.

A készüléket az adatok beérkezését követően, legfeljebb két munkanapon belül szállítjuk üzletébe, ezért külön díjat nem számítunk fel. Ha megérkezik a pénztárgépe, egyéb teendője már nem lesz, azonnal el is kezdheti az értékesítést a segítségével. A használatában videóink, a kezelési kézikönyvek és természetesen, ha megkeres minket, munkatársaink is segíteni fogják.

Abban az esetben, ha valamelyik viszonteladónál vásárolja meg a pénztárgépünket, a partnerünk fogja élesíteni a készüléket, és a mobil szolgáltatást is ő aktiválja majd. Ennek költsége eltérhet az általunk megadottól, ezért javasoljuk, hogy tájékozódjon az árakról a kiválasztott szervizben.